Realis

Friday, April 29, 2011

|PADINI

Maaf, ini bukan iklan PADINI

"RM0.00 PADINI : Greetings! Padini Concept Store nationwide 3 DAYS SPECIAL storewide 50% off from 30 Apr-2 May. T&C Apply. C u there & Njoy shopping wz us!" Amaran dan perhatian! Kepada peminat fanatik jenama PADINI sila serbu butik PADINI yang berhampiran dengan anda mulai esok!!! Sebenarnya info ini aku terima melalui SMS pagi tadi. Kebetulan aku baru sahaja mendapat gaji, jadi aku bercadang untuk membazir di sini esok. Akhirnya ada sebab kenapa aku perlu berbelanja setelah sekian lama tidak berbuat sedemikian. Jenama kegemaran aku untuk kemeja adalah SEED. Sangat sesuai dengan saiz badan macam aku. Mungkin aku akan ke 1 Utama Shopping Centre sebab dekat dari rumah. Jadi, ada sesiapa mahu tumpang sekaki? Jom!!!

10 comments:

  1. xsanggup aku habis kan duit untuk barang2 branded ni... bundle sudeyyyy.. :)

    ReplyDelete
  2. @Azariah Kamis: huhuhu.anda lmbat.next time ye~

    ReplyDelete
  3. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: no lah bro, tu pon sbb ada sale.g pon bju tok paki g opis.bundle pon aku lyn gk^^

    ReplyDelete
  4. @budak kampung: erk, dok kg ea. kat mane bro?

    ReplyDelete
  5. thanks bro !!! done follow you !!! teruskan menulis !! bukit broga best!!! dah banyak kali naik !! HAHA

    ReplyDelete
  6. @aiman rashidd: thx aiman, aku xreti sangat nk menulis ni. yup broga was great place. mayb next time bley g sesame.huhu^^

    ReplyDelete
  7. nice page.. beautiful picture.. i love it..

    come to visit my blog..
    http://shidee08.blogspot.com/

    thank you..
    please follow me back..
    hehee..=)

    ReplyDelete
  8. @shidee: 10Q bro. i'll follow urr blog k^^

    ReplyDelete