Realis

Thursday, May 19, 2011

|Mira Bodoh!



AMARAN: Untuk bacaan umum. Kepada sesiapa yang mempunyai masalah untuk membaca sila tutup blog ini. Entry ini ada kaitan dengan yang hidup mahupun sudah meninggal dunia. Sebarang kekasaran, carutan serta makian adalah disengajakan oleh penulis. Harap maklum.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Entry kali ini agak kasar tajuknya. Kenapa? Jika ingin tahu lebih lanjut sila baca sampai habis. Pada 15/5/2011 jam 0959 pagi, shoutbox aku diterjah oleh Mira (bukan nama sebenar). Korang kenal perempuan ini? Terus terang aku tidak kenal langsung perempuan ini. Dia telah meninggalkan tahi di shoutbox aku pada hari tersebut. Mula-mula aku tidak ambil pusing dengan apa yang ditulis. Kerana aku sangat sibuk pada pagi itu. Seperti blogger lain, jika mereka meniggalkan jejak di shoutbox pasti disekalikan dengan link ke blog mereka. Itu yang dia lakukan. Tetapi aku agak kecewa kerana itu bukan blog dia. Jadi, aku terus tulis sesuatu mengenai perkara ini di shoutbox Lisa. Untuk pengetahuan semua, bukan aku seorang yang diterjah oleh Mira, boleh dikatakan kebanyakan pengikut Lisa diterjah oleh Mira. 

Hei Mira!!! Lisa yang kau buruk-burukkan adalah adik aku!!! Jika kau ada masalah perut buncit sekalipun jangan salahkan Lisa. Pada hemat aku, kau mungkin ada masalah hormon terlampau ataupun meroyan ditinggalkan kekasih. Jadi, sila hentikan kerja bodoh kau ni. Macam kanak-kanak terencat akal aku tengok. Huh!!! Lisa tetap cantik walaupun perut dia buncit. Kau ada? 



Terima kasih diucapkan kepada Saudari Froggie kerana prihatin serta telah membuat satu entry mengenai perkara ini di blog beliau. Sila klik link ini untuk membaca entry tersebut. Klik di sini untuk membaca balasan daripada Lisa kepada Mira. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirmya jatuh ke tanah jua. Ingat tu!!!

7 comments:

  1. ha kan dah kena bodoh tak pasai-pasai..
    huhu..
    nampaknya mira nie dah senyap dah..

    ReplyDelete
  2. ha kan tak pasai2 kena bodoh..hik3
    alooo...aida pun adik gak kan? kan?
    nasib mira tu dah diam dah..

    ReplyDelete
  3. @Aida Omar: geram la ngan kumen bodo die tu kat shoutmix.somak je.bile terbace blk tu yg rase nk wt entry ni...BTW, ye aida pon adk gk.hehe

    ReplyDelete
  4. salam...huuuuu..terharu.~~

    thnks wat entry ni susah2 utk bekap lisa. alhamdulillah mira yg mnyamar nak jadik fatin liyana tu da sonyap dah. takot agaknye:P takpe lah, lg bnyak die kutuk lisa lg bnyak pahala yg die bg lisa kan kan kan?


    mekasih abg norhafsham n kawan2 yg lain sbb bg lisa support. sikit pun ta jejas mood blogging sbb "mira" ni. huhuhu

    btw, thanks alot.. terharu~~:)

    ReplyDelete
  5. garang giler lah abg beliau. hehehe. ~

    ReplyDelete
  6. @Lisa: most welcome my dear. no worries lah. smile always k^^

    ReplyDelete
  7. @Aleeyahh Darn: xgarang la. bese garang pon bertempat. klu jmpe mesti peramah orgnya.hahaha^^

    ReplyDelete